Kako uspješno upravljati težinom ?

Kako smršati, šta činiti ?

Ovdje neću navoditi pojedinosti o tome što sam sve činila da se riješim suvišnih kilograma. Svi oni koji su imali taj problem znaju sve o tome isto tako dobro kao ja. A brojni su oni koji su već ispričali svoja nesretna iskustva o načinima kako smrsati na lak i brz način. Oni su isto kao i ja upoznali lažne uspjehe koji bi se izjalovili u nekoliko tjedana, osjećaj slabosti zbog gladovanja, stanje uznemirenosti i umora nakon naglog gubitka težine ili zbog uzimanja prejakih lijekova. Neću govoriti ni o besplodnosti toliko puta ponavljanih napora niti o razdobljima potpunog obeshrabrenja, kada ostaje još samo želja da se više ne moramo boriti i da se prepustimo. Zaboravimo to mračno razdoblje na kraju kojega sam se morala suočiti sa svojim suvišnim kilogramima, svojim otežalim bedrima, sa dva centimetra masnoće na trbuhu.

Image

Počnimo sa onim trenutkom kada sam rješenje potražila u knjigama koje se bave prehranom, biljkama, kaloričnim vrijednošću namirnica, vitaminima, regulacijom apetita, itd. Sve je to vrlo zanimljivo! Ali ja tu nisam mogla naći nit vodilju, nešto što bi me poučilo kako smršati i kako da se riješim te masnoće koja me izobličavala, osobito od pasa do koljena. Našla sam se pred mnoštvom različitih puteva za koje nisam znala kamo zapravo vode. Sve u svemu, došla sam do zaključka da sama moram odabrati nešto od toga za sebe i tako su počela moja prva kulinarska iskustva.  Sasvim je razumljivo da ništa ne vrijedi tjelesno vježbanje i kako smšati ako i dalje nastavljamo unositi u organizam one namirnice koje proizvode masne naslage. Natrpavamo se hranom koju želudac teško prerađuje. Ta nedovoljno prerađena hrana dospijeva tada u crijev, što dovodi do napuhanosti, upale debelog crijeva i zatvora.

Vježbati ? Da, svakako. To je neophodno. Tijelo koje se miče brzo stiče napetost. Ali u isto vrijeme treba jesti sa mjerom, ne zanemarujući ni raznovrsnost u pripremi niti ukusnost namirnica. Isprobala sam brojne kombinacije, razne začine, prilično neobične novine. Ponekad sam griješila, ali malo pomalo sam odabrala namirnice koje daju maksimum mišićne napetosti i ravnoteže, uz minimum lipida. Upravo sa tim odabirom namirnica i načinom njihove upotrebe koji će vam pomoći kako smršati želim vas ovdje upoznati . Želja za vitkošću nije pusta samodopadnost. Istina je da su se kanoni ženske ljepote mijenjali tokom stoljeća, a i danas se razlikuju ovisno o podnebljima, često udvorno slijedeći ukus muškaraca, na štetu zdravlja i uravnoteženosti žena.

Image

Osjećati se ugodno u svom tijelu. Dovoljno obla da bi bila ženstvena, dovoljno laka da bi zadržala dražest pokreta, dovoljno zdrava da bi mogla uživati u životu. To je novi “look” moderne žene. Želite li biti razumna, zadržati svoj apetit, ograničiti vrste namirnica, odabrati bilje, voće, povrće koje će vam činiti dobro. Želite naučiti pripremati jela koja su hranjiva i ukusna, a u isto vrijeme smanjuju vašu tjelesnu težinu ?

Da bih vam u tome pomogla, sakupila sam ovdje neke korisne savjete i “male tajne” o načinima mršanja. O tome u nastavcima koji slijede.

http://zena.hr/clanak/tezina_i_tijelo/najstariji_recept_za_mrsavljenje_je_i_najbolji/1087

Leave a comment